CLOSE
clickclickKliknij i Zamów Bezpłatną Wycenę
Title Image

Pozycjonowanie Lokalne Stron Internetowych

Skuteczne Pozycjonowanie Lokalne

W obecnym kształcie sieci WWW w każdej branży internetowa sprzedaż okazuje się decydująca, jeśli chcemy rozwijać działalność w oparciu o najnowsze kanały marketingowe. Wirtualny rynek z roku na rok wart jest coraz więcej, dlatego też firmy działające online coraz częściej decydują się na skorzystanie z usługi pozycjonowania, a w tym jego najskuteczniejszej odmiany jaką okazuje się pozycjonowanie lokalne.

Projektowanie i tworzenie stron www
Projektowanie i tworzenie sklepów www

Co to jest pozycjonowanie (SEO) lokalne?

Przede wszystkim powinniśmy rozróżnić pozycjonowanie lokalne i lokalne SEO. Pierwsze zaczyna się dopiero, gdy drugie zostanie w pełni wdrożone. Lokalne SEO czyli Search Engine Optimization – to optymalizacja strony pod kątem wymogów algorytmu wyszukiwarki z uwzględnieniem lokalnych, geograficznych fraz. Zanim więc rozpoczniemy właściwe pozycjonowanie stron regionalne, musimy tak przerobić naszą stronę WWW, by spełniała wszelkie warunki stawiane przez roboty indeksujące korporacji z Moutain View. W toku local SEO nasycimy treści Twojej strony frazami związanymi z lokalizacją firmy oraz obszarem jej działania, dostosujemy jednak również szereg technicznych aspektów, jak choćby certyfikaty bezpieczeństwa, responsywność szablonu, odpowiedni rendering oraz szybkość ładowania się zawartości witryny.

Dlaczego pozycjonowanie lokalne z IN pozwoli Ci zdobyć klientów w Twoim mieście?

Internet w obecnym kształcie przekonuje nas, że żaden liczący na zyski z obecności w sieci biznes nie może dziś pominąć usług takich jak optymalizacja SEO, pozycjonowanie lokalne oraz kampanie linków sponsorowanych. Wszystkie te zabiegi wchodzą dziś w poczet standardów marketingu interaktywnego – SEM. Spełnienie wyśrubowanych norm Google pozostaje więc procesem obligatoryjnym, bez którego zwłaszcza w nasyconych sektorach rynku możemy zapomnieć o prześciganiu konkurentów. Zgromadzeni pod szyldem IN specjaliści z różnych dyscyplin są w krótkim czasie wyczarować dla Ciebie skuteczną promocję skierowaną do wirtualnego nabywcy. Oto jak dosięgamy sukcesu dla naszych klientów. Całe lokalne SEO w wielu przypadkach w zupełności wystarcza, by zyskać jedną z czołowych pozycji, tyle tylko że to dopiero kolejne czynności pomagają cieszyć się stałą pozycją przez długi czas, przynosząc zwrot z inwestycji i duże zyski.

Projektowanie i tworzenie stron www

Podobnie jak przy pozycjonowaniu tradycyjnym, przy pozycjonowaniu lokalnym również bardzo istotne są kwestie związane z optymalizacją strony.

Prawidłowa optymalizacja strony

W przypadku pozycjonowania lokalnego, warto zadbać o najważniejsze kwestie jakimi są:

umieszczenie nazwy miasta w tagach title

umieszczenie nazwy miasta w tagach nagłówkach H1

umieszczenie nazwy miasta w treści strony

Pozycjonowanie lokalne strony to wybór stabilnego rynku

Pozycjonowanie lokalne to pokazanie się w rzeczywistości WWW naszym najbliższym fizycznie klientom. Ci wybiorą nas z myślą o natychmiastowej dostawie, najmniejszej ilości potrzebnych do zakupu formalności oraz przez jakościową obsługę w trakcie sprzedaży oraz po niej. Najważniejszymi elementami w pozycjonowaniu lokalnym jest tworzenie treści, na które odbiorca z regionu będzie podatny, a przy okazji przekonywanie go poczytnymi artykułami o naszej ekspertyzie i stabilności. Osiągniemy to obecnością w social mediach, na branżowych forach oraz częstymi publikacjami na firmowym blogu.

Przez lata obecności na rynku nasi eksperci z poszczególnych dziedzin internetowej batalii o miejsca zdołali wypracować szereg skutecznych strategii, który dopasowujemy zawsze indywidualnie do potrzeb klienta, jego aspiracji oraz fazy rozwoju działalności. Dzieje się tak dlatego, że oprócz rozległego know-how i doświadczeń najzwyczajniej oferujemy Ci dostęp do najlepszych ekspertów, porady marketingowe a także niekwestionowane wyniki. Z rezultatów, a zatem widoczności w pierwszej trójce organicznych odpowiedzi na branżowe zapytania będziesz mógł cieszyć się już po zakończeniu początkowej kampanii. W tym względzie nawet w najtrudniejszych dyscyplinach sprzedaży pokonujemy rywali i szybko napełniamy Twój firmowy portfel zarobkiem.

optymalizacja stron

Jesteśmy tutaj, żeby Ci pomóc

Pozycjonowanie stron www

Jak dobrać słowa kluczowe przy pozycjonowaniu lokalnym

Google pracuje nad stworzeniem bardziej zlokalizowanych wyników wyszukiwania. Kilka lat temu wyszukiwarki miały takie same wyniki dla osób prowadzących takie same wyszukiwanie w Warszawie, jak w Wrocławiu.

Od tego czasu Google stosuje bardziej lokalne podejście do rankingu wyników wyszukiwania. Sprzyja to firmom z lokalną listą w pobliżu osoby przeprowadzającej wyszukiwanie. Dostosowują wyniki wyszukiwania nie tylko na podstawie lokalizacji. Uwzględniają także osobiste wybory i preferencje.

Bardzo ważną kwestia jest wykorzystanie słów kluczowych branży Na co trzeba zwrocic uwage to wybór najbardziej istotnych słów kluczowych z branży, które posiadają wyszukiwania + połączenie frazy z miastem w którym znajduje się firma.

Pierwszym krokiem jest określenie słów lub fraz, których ludzie używają przy opisywaniu swoich produktów lub usług. Następnie stworzenie treści z lokalnym skupieniem

Możesz zwiększyć swoją widoczność, tworząc wspaniałą zawartość w swojej witrynie, zoptymalizowaną pod kątem najbardziej odpowiednich słów kluczowych. Ponadto zawsze pomaga, jeśli jesteś aktywny w mediach społecznościowych. Istnieje wiele czynników związanych z lokalnym SEO, które pomagają małym firmom.

Skutecznie rozszerzamy zasięgi w całym kraju

Reklamuj się z nami w innych miastach Polski

Content Marketing

Strona Google Moja Firma - podstawowy element pozycjonowania lokalnego

Darmowe nadrzędzie dzięki któremu możesz dodawać zdjęcia, tworzyć atrakcyjne opisy biznesowe, aby zachęcić klientów do odwiedzenia Twojej lokalizacji, wyświetlić godziny i dane kontaktowe, a także monitorować i odpowiadać na opinie, które klienci pozostawiają w Google dla Twoich biznes. Można powiedzieć, że lokalne SEO zaczyna się tutaj.

Google My Business, podobnie jak Facebook, pozwala innym opuścić recenzję Twojej firmy. Jeśli Twoja firma ma dobrą ocenę, ludzie będą bardziej skłonni przejść do Twojej witryny z jednej z tych dwóch platform. Upewnij się, że monitorujesz i konserwujesz te recenzje .

Co powinna zrobić mała firma z Google Moja Firma?

  • Ustaw swoją lokalizację, godziny i informacje kontaktowe.
  • Pomyśl o wyszukiwanych terminach, które może wykorzystać potencjalny klient.
  • Dodaj zdjęcia.
  • Zachęcaj klientów do pozostawiania opinii i reagowania pozytywnie, gdy to robią.

Dlaczego Google Moja Firma jest ważna?

Według lokalnych współczynników rankingu wyszukiwania Moz , Google Moja Firma jest stale na pierwszym miejscu pod względem współczynników rankingu w wyszukiwaniu map lokalnych, a także istotnym czynnikiem w organicznych wyszukiwaniach lokalnych.

Popraw pozycję w wyszukiwarce i postaw na pozycjonowanie lokalne

Agencja IN gwarantuje szybkie rezultaty

  • 498
  • Google Start

    • Czas trwania umowy – na czas nieokreślony
    • Ilość pozycjonowanych fraz – 10 słów kluczowych
    • Wypowiedzenie umowy – 2 miesiące
  • 985
  • Google Optimum

    • Czas trwania umowy – na czas nieokreślony
    • Ilość pozycjonowanych fraz – 20 słów kluczowych
    • Wypowiedzenie umowy – 2 miesiące
  • 1498
  • Google Premium

    • Czas trwania umowy – na czas nieokreślony
    • Ilość pozycjonowanych fraz – 40 słów kluczowych
    • Wypowiedzenie umowy – 1 miesiąc

Występowanie pozycjonowanej strony na innych adresach internetowych

Również w przypadku pozycjonowania lokalnego najważniejszym czynnikiem wciąż pozostaną linki prowadzące do strony. Prowadząc lokalny biznes dobrze będzie postarać się o linki ze stron o charakterze lokalnym(np. serwis z wiadomościami z danego miasta, oficjalny serwis miasta, strona tematyczna związana z danym miastem). Im więcej miejsc zamieści dane teleadresowe na swojej stronie, tym będzie ona bardziej istotna dla wyszukiwarki. Należy zadbać o to, by adres firmy znalazł się we wszelkiego rodzaju spisach firm lub stronach ze spisami fachowców w danej branży.

Pamiętaj, że linki z innych lokalnych stron internetowych powinny pochodzić z witryn, które należą do pokrewnego zawodu. Użytkownicy będą wiedzieć, że firma nie stara się być od wszystkiego, ale współpracuje ze specjalistami i – co ważne – zna się na swojej pracy. Google łączy się z linkiem za pomocą linku, więc jeśli Twoja firma jest połączona ze strony internetowej w tej samej branży, link ten jest dla Ciebie bardzo cenny

Social Media Marketing
Pozycjonowanie i marketing szeptany

Jak zacząć pracę nad pozycjonowaniem lokalnym

Właściwe pozycjonowanie lokalne, które potem niekiedy wzbogacimy linkami sponsorowanymi AdWords (dziś Ads) oraz obecnością wizytówek Google Moja Firma, zaczyna się wraz z generowaniem fachowych, atrakcyjnych treści. Twoja strona WWW potrzebuje bowiem udowadniających ekspertyzę artykułów odpowiadających na problemy zainteresowanych internautów. Nasi profesjonalni redaktorzy i twórcy multimediów zamienią Twoją stronę w prawdziwe medium handlowe, a wszystko to z pasją dla ludzi z pasją. Następnie content marketing i jego owoce zostaną wykorzystane w kanałach społecznościowych (buzz marketing) oraz przy pozyskiwaniu połączeń z wartościowymi dla nas zakątkami internetu (link building).

O ile zatem optymalizacja mogła być oparta o wiedzę niewielkiej ilości profesjonalistów, o tyle już właściwe pozycjonowanie regionalne stron sklepów i witryn internetowych najlepiej zlecić zgranemu teamowi z agencji IN. Jesteśmy dla Ciebie na każdym kroku rozwoju marki, spełniamy plany i dbamy o bezpieczeństwo strony niezależnie od ryzyka. Z nami niewielkim kosztem dostaniesz się na szczyt Google i wreszcie pozwolisz sobie na zwiększenie zysków poprzez fachowe pozycjonowanie lokalne.

Sprawdź także: