CLOSE
clickclickKliknij i Zamów Bezpłatną Wycenę

SEO

Nie tylko sama obecność w internecie od wielu lat nie jest żadnym atutem tylko koniecznością, ale też wykorzystywanie potęgi, jaką jest Google nie stanowi już istotnej nowości, która sama w sobie mogłaby dać nam pewność przewagi. Aby tak się stało, dziś trzeba umieć to robić i być w tym lepszym od rywali. To zaś oznacza konieczność sięgnięcia po wsparcie specjalistów zajmujących się tym na co dzień, dla których związane z tym zadania nie mają tajemnic. Jak ich znaleźć? W tej branży istotne jest przede wszystkim praktyczne doświadczenie Powodów, dla których pozycjonowanie strony w Google warto zlecić zewnętrznemu partnerowi jest kilka. Do większości przedsiębiorców przemawiają

Branża marketingu internetowego przeobraża się niezwykle dynamicznie. Czy Twoja firma jest gotowa na nadchodzące zmiany? Na bazie wieloletnich doświadczeń specjaliści z agencji Inpozycjonowanie opracowali kompleksowe omówienie najważniejszych trendów, które w 2020 roku trzeba będzie dobrze zrozumieć. Oto 12 praktycznych kwestii, dzięki którym Twoja strona będzie wysoko w Google: 1. Zwiększy się rola polecanych fragmentów Już teraz wyróżnione przez wyszukiwarkę tzw. Featured Snippets zyskują blisko 55% wszystkich wejść z poziomu Google. Polecane fragmenty wyświetlają się zwykle powyżej pierwszego miejsca wyników organicznych, dlatego popularnie nazywa się je „pozycją 0” lub „definicją”. I to drugie określenie podpowiada, jakie treści mają szansę znaleźć się w tym niebywale eksponowanym miejscu:

Jeśli w ciągu ostatnich kilku lat zajmowałeś się linkowaniem do swojej strony internetowej – samodzielnie lub z pomocą agencji SEO – nieraz zapewne obawiałeś się nałożenia kar za niechciane, spamerskie linki. Przed 2012 rokiem optymalizacja strony polegała na pozyskiwaniu mnóstwa odnośników bez względu na ich jakość, ale to uległo zmianie wraz z aktualizacją algorytmu Google. Przyjaźnie brzmiący „Pingwin” z dokładnością, której nie powstydziłby się najlepszy audyt SEO sprawdzi, czy Twoja sieć linków jest budowana naturalnie, czy tylko z chęci podniesienia pozycji w wynikach wyszukiwania. Jak uchronić się przed karą od Google? W porę rozpoznać i zlikwidować prowadzące do witryny linki spamowe. Co to są

„Content is king” – to porzekadło zdążył poznać każdy, kto kiedykolwiek zainteresował się marketingiem internetowym. Wartościowa treść ma kluczowe znaczenie dla użytkowników, a tym samym również dla botów Google. Aż 60% specjalistów od komunikacji przyznaje, że stworzenie zawartości angażującej odbiorców na stronę stanowi dla nich największe wyzwanie. Wiele branżowych dyskusji toczy się wokół optymalnej długości tekstów umieszczanych na firmowych witrynach www. Im bardziej rozbudowana treść, tym lepiej dla SEO W agencji Inpozycjonowanie przyjrzeliśmy się bliżej rozmaitym danym, które pokazują ewidentną korelację pomiędzy długością contentu a pozycją w wyszukiwarce. Wnioski mogą zaskakiwać. Marketerzy niejednokrotnie nawoływali do kompresowania materiałów w internecie. Według nich przeciętny odbiorca, przy tak

Ten, kto choć raz zetknął się z terminem „pozycjonowanie stron”, wie, że droga do wysokich pozycji w Google jest kręta i wyboista. Pracując samodzielnie, łatwo popełnić błąd, który może pociągnąć za sobą daleko idące skutki. Dlatego coraz więcej firm decyduje się na podjęcie współpracy z profesjonalną agencją SEO. Jej głównym działaniem jest optymalizacja zawartości strony i znajdującej się na niej treści tak, by była przyjazna dla użytkownika i wyszukiwarki. Prawdziwe pozycjonowanie strony internetowej nie może się jednak obyć bez zdobywania linków zewnętrznych. Co to jest linkowanie (LinkBuilding)? Linkowanie stron, czyli popularny LinkBuilding, to po prostu pozyskiwanie wartościowych, zewnętrznych odnośników prowadzących do strony. Witryny, z których

Pozycjonowanie strony internetowej to nie tylko działania na zewnątrz, jak linkowanie z innych serwisów. Oczywiście taka optymalizacja SEO ma niebagatelny wpływ na pozycję witryny, ale nie mniej ważne są dla niego procesy zachodzące bezpośrednio na stronie. Dlatego profesjonalne agencje kładą tak duży nacisk na techniczną optymalizację, wartościowe treści w witrynie oraz linkowanie wewnętrzne. Chcesz dowiedzieć się, jak ten ostatni proces działa i jakie korzyści może Ci przynieść? Przeczytaj poniższy artykuł! Co to jest linkowanie wewnętrzne? Każda strona internetowa zawiera linki wewnętrzne i zewnętrzne. Link wewnętrzny to link z jednej strony do drugiej strony w tej samej domenie. Mówimy o zwykłych linkach tekstowych z jednej strony w

Chcesz, żeby Twoja strona działała zgodnie z zasadami SEO, ale nie masz profesjonalnej wiedzy na ten temat? Koniecznie przeczytaj poniższy poradnik. Specjaliści z agencji IN podpowiadają, jak sprawić, by optymalizacja SEO działała na Twoją korzyść. Zapraszamy do lektury! Optymalizacja strony nie taka straszna. Dzięki tym wskazówkom poznasz jej tajniki! Przedstawiamy kilka przydatnych porad, które ułatwią Ci usprawnienie strony pod kątem SEO: 1. Zabezpiecz witrynę. Nie od dziś wiadomo, że większym zaufaniem użytkowników oraz robotów Google cieszą się strony wyposażone w certyfikat SSL. Dodatkowo jego zainstalowanie jest niezwykle tanie lub nawet darmowe, a niesie za sobą sporo korzyści. Witryny, które go posiadają, mają w pasku adresu kłódkę

Współczesny przedsiębiorca ma przed sobą wiele dróg dotarcia do Klienta – jedna z nich to pozycjonowanie SEO. Jednak często okazuje się, że podróż nią wcale nie jest prosta. Oczekiwania odbiorców zwiększają się z roku na rok, a konkurencja również nie śpi. Bądź o krok przed nią i zobacz, jak działa marketing w social media! Optymalizacja strony firmowej to nie wszystko Sama optymalizacja SEO nie wystarczy, żeby produkt czy usługa zaczęły na siebie zarabiać. Oczywiście jest to niezwykle istotny element marketingu, jednak sprawne i szybkie dotarcie do współczesnego Klienta liczy się najbardziej. Teraz niemal każda firma posiada konto na Facebooku, które jest połączone ze stroną przedsiębiorstwa,

Blog firmowy jest specyficzną konstrukcją. W teorii ma pomagać użytkownikom w znalezieniu odpowiedzi na nurtujące ich pytania, w praktyce jednak rzadko generuje wejścia. Jak to zmienić? Pomocna okaże się przemyślana optymalizacja SEO. Sprawdź, jak ją przeprowadzić z sukcesem! Pierwszym krokiem jest znalezienie odpowiedniego copywritera, który napisze naprawdę świetnych treści przyciągające inne osoby. Treść będzie znacznie lepsza, jeśli osoba, która ją pisze, jest zarówno kompetentna, jak i pasjonująca się tym, o czym pisze. Niełatwo jest usiąść i napisać posty na blogu, które obejmują dogłębnie tematy, którymi nikt nie jest szczególnie zainteresowany. Dlatego bardzo ważna kwestia jest dobranie odpowiednich słów kluczowych aby zidentyfikować dobre tematy do

Jeśli jesteś właścicielem sklepu internetowego, to pewnie wiesz, że optymalizacja strony tego typu jest trudna i czasochłonna. Liczy się każdy szczegół: tytuły, opisy produktów, podkategorie oraz zdjęcia, mające wpływ na widoczność w wyszukiwarce. Jak wykorzystać pozycjonowanie SEO, by odnieść sukces? W jaki sposób powinna przebiegać optymalizacja SEO? Aby dobrze zoptymalizować stronę w sklepie internetowym, trzeba kierować się kilkoma zasadami. Pierwsza to unikalność opisów. Jeżeli audyt SEO zlecony przez naszą agencję IN wykazał, że treść znajdująca się w witrynie jest skopiowana z innej, zawsze doradzamy jej zmianę. A dlaczego? Nawet, jeśli autor tekstu tego nie zauważy, to wyszukiwarka Google zaindeksuje stronę jako duplicate content, w wyniku