CLOSE
clickclickKliknij i Zamów Bezpłatną Wycenę

SEO

Tego, jak dynamicznie będzie rozwijał się sektor e-commerce, nie przewidywał nikt. Wartość handlu w sieci stale rosła od lat, jednak rok 2020 wszystko jeszcze bardziej przyspieszył. Według danych IGE, 2 lata temu zakupy przez internet robiło 64% polskich internautów. W wyniku kolejnych lockdownów w związku z pandemią COVID-19 ten współczynnik urósł do 73%. Uruchomienie sprzedaży internetowej było jedynym ratunkiem dla wielu biznesów. Cały krajowy sektor e-commerce urósł o bagatela 35%. Wnioski nasuwają się same: sklepy internetowe jak nigdy wcześniej potrzebują skutecznej reklamy, która przyniesie wymierne wyniki sprzedażowe. W agencji IN przygotowaliśmy kilka rad i propozycji dla firm, które funkcjonują w nowej rzeczywistości e-commerce. Spis

Nie ma wątpliwości co do tego, że dobra lokata w Google jest dziś jednym z najcenniejszych marketingowych atutów. Miejsce w ścisłej czołówce na odpowiednio dobrane frazy może być istną żyłą złota. Oczywistym jest jednak także to, że to nie ono jest naszym ostatecznym celem. Odwiedziny tysięcy użytkowników przełożą się na najwyższy możliwy zysk wówczas, gdy zadbamy jeszcze nie tylko o atrakcyjność oferty, ale i właściwą postać strony, na której jest ona przedstawiona. Spójrz na swoją witrynę oczami odbiorcy i uczyń ją USER FRIENDLY Wiele decyzji zakupowych zapada bardzo szybko, a te, które są efektem dłuższych rozważań i analiz także nierzadko mają u swej genezy impulsywną

Przygotowanie kompletnego dokumentu, który zaprezentuje stan witryny www pod kątem kryteriów kluczowych dla pozycjonowania, wymaga wielu godzin pracy specjalistów. Czy analiza SEO przeprowadzona za pomocą ogólnodostępnych, bezpłatnych programów, może być wiarygodna? Jak najbardziej – pod warunkiem, że audyt strony internetowej przeprowadzi się za pomocą usług dostarczanych przez Google. Darmowe narzędzia SEO od twórców wyszukiwarki pozwalają sprawdzić, które aspekty serwisu wymagają najpilniejszej poprawy. Rzetelny raport SEO musi pokaże, w jakim stopniu strona www wypełnia wytyczne jakościowe Google Czynniki rankingowe są na bieżąco aktualizowane, dlatego w agencji IN zawsze trzymamy rękę na pulsie. Dzięki udostępnianiu kolejnych usług jesteśmy w stanie sprawdzić, jak daną witrynę „widzą” roboty wyszukiwarki.

Witryny z TOP 10 wyszukiwarki przejmują nawet 97,5% całego ruchu. Ta statystyka w zupełności wystarczy, aby w pełni oddać kluczową rolę, jaką ma dziś pozycja strony w Google. Problem w tym, że wśród wielu usług brakuje dokładnego wskaźnika, który pokazywałby jakie konkretnie miejsca zajmuje strona na co ważniejsze frazy. A przecież tylko regularne sprawdzanie pozycji w Google pozwala rzetelnie ocenić efekty pozycjonowania. Jak należy to robić, aby uniknąć pomyłek? W agencji IN stosujemy następujące sposoby. Ręczne sprawdzanie pozycji w Google obarczone jest dużym ryzykiem błędu Metoda dobra wyłącznie w przypadku małych witryn albo blogów, prowadzonych bardziej w celach hobbystycznych niż komercyjnych. W pierwszej kolejności należy

Handel w sieci z roku na rok nabiera rozpędu. Szacuje się, że zakupy dokonane w sklepach internetowych stanowią już 70% wszystkich transakcji pomiędzy konsumentami a sprzedawcami najróżniejszych towarów. Skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego może przynieść zatem ogromne korzyści – tym bardziej, że pozycja e-shopu w Google wydatnie wpływa na to, u kogo klient finalnie złoży zamówienie. Na jakie wydatki trzeba się przygotować, decydując się na profesjonalne usługi SEO?   To od zakresu niezbędnej pracy zespołu profesjonalistów zależy, ile przyjdzie zapłacić za wywindowanie adresu e-commerce na szczyty wyszukiwarki. Podobnie jak w przypadku klasycznych stron www, które pełnią funkcję firmowej wizytówki i narzędzia ułatwiającego nawiązanie pierwszego kontaktu z

Treść strony internetowej jest tym, co ma dla użytkowników największe znaczenie. Wartościowy content pozwala zająć wysokie miejsce w wyszukiwarce, pod warunkiem że jest odpowiednio nasycony słowami kluczowymi. Przygotowanie zawartości merytorycznej i atrakcyjnej, a zarazem wysoko ocenianej przez algorytmy Google, to niemałe wyzwanie. W agencji IN dokładnie wiemy, jak trafiać i do internautów, i do TOP 10 SERP. Przeczytaj i dowiedz się, jak pisać teksty pod SEO, które jednocześnie przypadną do gustu wymagającym odbiorcom. Skuteczny content marketing to nie tylko pozyskiwanie ruchu z wyszukiwarki Cel przyświecający stronie internetowej prawie zawsze jest taki sam: odpowiedzieć na określone potrzeby i zachęcić odwiedzających do wykonania określonej akcji. Złożenia zamówienia,

Korzyści, jakie wiążą się z posiadaniem wysokich lokat w wynikach organicznych Google sprawiają, że wielu właścicieli stron nie przebiera w środkach, by je zdobyć. Póki wszystkie one stanowią działania mieszczące się w ramach prawidłowego pozycjonowania własnej witryny, możemy mówić o uczciwej rywalizacji. Niektórzy jednak wolą szkodzić konkurentom, starając się obniżać ich lokaty, by łatwiej było zająć ich miejsce. To kolejny powód, dla którego warto sięgać po fachowe wsparcie specjalistów SEM. Rywale mogą utrudniać pozycjonowanie strony Twojej firmy. Dowiedz się jak Depozycjonowanie można wykorzystać w celu obrony przed negatywnymi informacjami na nasz temat publikowanymi w sieci – wykonując pozycjonowanie stron www kontrolowanych przez nas na frazy,

Zajmowanie dobrych lokat w wynikach wyszukiwania to skuteczny sposób na radykalny wzrost liczby odwiedzin strony, przez, co bardzo ważne, doskonale wyselekcjonowanych użytkowników, zainteresowanych konkretnym zagadnieniem, wyrobem usługą. Powinno to więc jednocześnie oznaczać również bardzo wysoki wzrost zamówień, jeśli tylko nasza oferta jest atrakcyjna. Na przeszkodzie temu mogą jednak stanąć błędy w budowie witryny. Dowiedz się, jak ich uniknąć! Estetyka i SEO to nie wszystko. Ustal, co użytkownik ma zrobić na stronie Gdy nasza witryna odnotowuje coraz większy ruch, lecz nie idzie za tym wyraźny wzrost zamówień, musimy poszukać przyczyny. Zwłaszcza jeśli niczego nie można zarzucić dostępnej na niej ofercie, powinniśmy ustalić, czy przy jej budowie

Nie tylko sama obecność w internecie od wielu lat nie jest żadnym atutem tylko koniecznością, ale też wykorzystywanie potęgi, jaką jest Google nie stanowi już istotnej nowości, która sama w sobie mogłaby dać nam pewność przewagi. Aby tak się stało, dziś trzeba umieć to robić i być w tym lepszym od rywali. To zaś oznacza konieczność sięgnięcia po wsparcie specjalistów zajmujących się tym na co dzień, dla których związane z tym zadania nie mają tajemnic. Jak ich znaleźć? W tej branży istotne jest przede wszystkim praktyczne doświadczenie Powodów, dla których pozycjonowanie strony w Google warto zlecić zewnętrznemu partnerowi jest kilka. Do większości przedsiębiorców przemawiają z

Branża marketingu internetowego przeobraża się niezwykle dynamicznie. Czy Twoja firma jest gotowa na nadchodzące zmiany? Na bazie wieloletnich doświadczeń specjaliści z agencji Inpozycjonowanie opracowali kompleksowe omówienie najważniejszych trendów, które w 2020 roku trzeba będzie dobrze zrozumieć. Oto 12 praktycznych kwestii, dzięki którym Twoja strona będzie wysoko w Google: 1. Zwiększy się rola polecanych fragmentów Już teraz wyróżnione przez wyszukiwarkę tzw. Featured Snippets zyskują blisko 55% wszystkich wejść z poziomu Google. Polecane fragmenty wyświetlają się zwykle powyżej pierwszego miejsca wyników organicznych, dlatego popularnie nazywa się je „pozycją 0” lub „definicją”. I to drugie określenie podpowiada, jakie treści mają szansę znaleźć się w tym niebywale eksponowanym miejscu: