CLOSE
clickclickKliknij i Zamów Bezpłatną Wycenę

SEO

Pozycjonowanie strony internetowej to nie tylko działania na zewnątrz, jak linkowanie z innych serwisów. Oczywiście taka optymalizacja SEO ma niebagatelny wpływ na pozycję witryny, ale nie mniej ważne są dla niego procesy zachodzące bezpośrednio na stronie. Dlatego profesjonalne agencje kładą tak duży nacisk na techniczną optymalizację, wartościowe treści w witrynie oraz linkowanie wewnętrzne. Chcesz dowiedzieć się, jak ten ostatni proces działa i jakie korzyści może Ci przynieść? Przeczytaj poniższy artykuł! Co to jest linkowanie wewnętrzne? Każda strona internetowa zawiera linki wewnętrzne i zewnętrzne. Link wewnętrzny to link z jednej strony do drugiej strony w tej samej domenie. Mówimy o zwykłych linkach tekstowych z jednej strony w

Chcesz, żeby Twoja strona działała zgodnie z zasadami SEO, ale nie masz profesjonalnej wiedzy na ten temat? Koniecznie przeczytaj poniższy poradnik. Specjaliści z agencji IN podpowiadają, jak sprawić, by optymalizacja SEO działała na Twoją korzyść. Zapraszamy do lektury! Optymalizacja strony nie taka straszna. Dzięki tym wskazówkom poznasz jej tajniki! Przedstawiamy kilka przydatnych porad, które ułatwią Ci usprawnienie strony pod kątem SEO: 1. Zabezpiecz witrynę. Nie od dziś wiadomo, że większym zaufaniem użytkowników oraz robotów Google cieszą się strony wyposażone w certyfikat SSL. Dodatkowo jego zainstalowanie jest niezwykle tanie lub nawet darmowe, a niesie za sobą sporo korzyści. Witryny, które go posiadają, mają w pasku adresu kłódkę

Współczesny przedsiębiorca ma przed sobą wiele dróg dotarcia do Klienta – jedna z nich to pozycjonowanie SEO. Jednak często okazuje się, że podróż nią wcale nie jest prosta. Oczekiwania odbiorców zwiększają się z roku na rok, a konkurencja również nie śpi. Bądź o krok przed nią i zobacz, jak działa marketing w social media! Optymalizacja strony firmowej to nie wszystko Sama optymalizacja SEO nie wystarczy, żeby produkt czy usługa zaczęły na siebie zarabiać. Oczywiście jest to niezwykle istotny element marketingu, jednak sprawne i szybkie dotarcie do współczesnego Klienta liczy się najbardziej. Teraz niemal każda firma posiada konto na Facebooku, które jest połączone ze stroną przedsiębiorstwa,

Blog firmowy jest specyficzną konstrukcją. W teorii ma pomagać użytkownikom w znalezieniu odpowiedzi na nurtujące ich pytania, w praktyce jednak rzadko generuje wejścia. Jak to zmienić? Pomocna okaże się przemyślana optymalizacja SEO. Sprawdź, jak ją przeprowadzić z sukcesem! Pierwszym krokiem jest znalezienie odpowiedniego copywritera, który napisze naprawdę świetnych treści przyciągające inne osoby. Treść będzie znacznie lepsza, jeśli osoba, która ją pisze, jest zarówno kompetentna, jak i pasjonująca się tym, o czym pisze. Niełatwo jest usiąść i napisać posty na blogu, które obejmują dogłębnie tematy, którymi nikt nie jest szczególnie zainteresowany. Dlatego bardzo ważna kwestia jest dobranie odpowiednich słów kluczowych aby zidentyfikować dobre tematy do

Jeśli jesteś właścicielem sklepu internetowego, to pewnie wiesz, że optymalizacja strony tego typu jest trudna i czasochłonna. Liczy się każdy szczegół: tytuły, opisy produktów, podkategorie oraz zdjęcia, mające wpływ na widoczność w wyszukiwarce. Jak wykorzystać pozycjonowanie SEO, by odnieść sukces? W jaki sposób powinna przebiegać optymalizacja SEO? Aby dobrze zoptymalizować stronę w sklepie internetowym, trzeba kierować się kilkoma zasadami. Pierwsza to unikalność opisów. Jeżeli audyt SEO zlecony przez naszą agencję IN wykazał, że treść znajdująca się w witrynie jest skopiowana z innej, zawsze doradzamy jej zmianę. A dlaczego? Nawet, jeśli autor tekstu tego nie zauważy, to wyszukiwarka Google zaindeksuje stronę jako duplicate content, w wyniku

Nazwy domen i ich wpływ na SEO. Dowiedz się, jak wybrać najlepszą Walka o dobre pozycje na liście wyników Google już wiele lat temu była znacznie łatwiejszą, jeśli dysponowaliśmy właściwą domeną. Choć wiele się zmieniło i liczba istotnych czynników znacznie wzrosła, nadal jest to kwestia, której warto poświęcić odpowiednio dużo uwagi, jeśli pozycjonowanie stron internetowych ma przynieść pożądany rezultat. Przyjrzyjmy się więc temu zagadnieniu bliżej i dowiedzmy się, jak wybrać taką domenę, aby stanowiła ona nasz istotny atut w wyścigu do czołowych miejsc. Czym jest domena? Może warto zadbać o SEO i zawrzeć w niej słowa kluczowe? Domena to jak wiemy adres naszej strony, który

Obecnie każda istniejąca w sieci witryna jest analizowana przez roboty Google pod bardzo wieloma względami, toteż i zagadnień, którym należy poświęcić odpowiednio dużo uwagi nie jest mało. Zwłaszcza, ci, którzy usiłują samodzielnie wykonywać pozycjonowanie stron, niejedno z nich lekceważą, albo po prostu nie są świadomi ich znaczenia. Komplet informacji o wynikających z tego problemach dostarczy oczywiście tylko profesjonalny audyt SEO. Warto jednak dowiedzieć się, jakie błędy popełniane są najczęściej. Optymalizacja strony SEO będzie łatwiejsza, gdy ustalisz do czego ma ona służyć Przygotowując firmową witrynę zwykle dobrze wiemy do kogo jest ona skierowana i jakich usług czy wyrobów poszukują użytkownicy sieci, do których chcemy z nią

W ostatnich latach możemy zaobserwować wzrost zainteresowania internetowym marketingiem wśród polskich firm. Podstawą do poprawienia widoczności w sieci jest optymalizacja SEO witryny oraz zadbanie o wysokiej jakości content marketing. W tym artykule pokazujemy „od kuchni” działanie SEO copywritingu, zapraszamy do lektury. Czym tak właściwie jest copywriting? To warto wiedzieć! Głównym założeniem copywritingu jest wpłynięcie na decyzje zakupowe klientów i finalna sprzedaż produktu. Copywriting można porównać do sklepu, w którym pracuje bardzo skuteczny sprzedawca. Wystarczy zaledwie kilka minut rozmowy i wracamy do domu z przedmiotem, którego początkowo nie chcieliśmy kupować. Tak samo działa copywriting. Już jeden dobry tekst sprzedażowy potrafi wzbudzić u klienta zaufanie i przekonać

White hat oraz black hat to dwa rodzaje, jakie może przybrać search engine optimization, a więc optymalizacja SEO. Te obliczone na działanie w Google techniki pozostają w swej istocie działaniami przybliżającymi klientowi ostateczne zwycięstwo nad konkurencją pozycjonującą się w tej samej branży. Oba sposoby na SEO mogą zatem pomóc nam w jeszcze szybszym pięciu się w górę rankingów korporacji z Moutain View przy określonych frazach. Tak, aby po dotarciu na czoło stron wyników (SERP) biznes zaczął przynosić zwrot z inwestycji i duże zyski. A jednak mimo podobieństwa obie strategie bardzo się od siebie różnią, bowiem SEO w czarnym kapeluszu skupia się na oszukiwaniu systemu,