CLOSE
clickclickKliknij i Zamów Bezpłatną Wycenę

SEO

Właściciel firmy, który chce pozyskiwać klientów za pośrednictwem internetu powinien zainwestować w promocję firmy w sieci. Praktycznie każdego dnia kontaktują się z nami przedsiębiorcy, którzy mają dylemat na jakie działania w zakresie marketingu internetowego postawić. Google AdWords, a może pozycjonowanie strony internetowej? W celu rozwiania wszelkich wątpliwości wyjaśniamy w poniższym artykule różnice pomiędzy pozycjonowaniem, a reklamą Google AdWords. Poznaj wady i zalety obu rozwiązań, a podejmiesz słuszną decyzję!

Osiągnięcie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google to marzenie wielu przedsiębiorców. Plasowanie się w czołówce na istotne słowa kluczowe gwarantuje ściągnięcie wartościowego ruchu na firmową stronę internetową, a od tego już krok do wysokiej sprzedaży towarów i usług. Bardzo istotnym krokiem w pozycjonowaniu stron internetowych jest optymalizacja. Co kryje się pod tym pojęciem? O tym powiemy w dalszej części artykułu.