Spis treści Pozycjonowanie stron internetowych – poradnik SEO dla wszystkich Wprowadzenie do Pozycjonowania Stron - Czym jest pozycjonowanie stron? - Dlaczego pozycjonowanie jest ważne dla stron internetowych: - Jakie Są Cele Pozycjonowania? - Podstawowe Pojęcia Słowa kluczowe i ich wybór - Jak Wybrać Skuteczne Słowa Kluczowe? - Narzędzia do Badania Słów Kluczowych - Analiza Konkurencji Optymalizacja strony pod kątem SEO - Struktura Strony - Treść na Stronie - Elementy On-Page SEO - Elementy Off-Page SEO - User Experience (UX) i SEO: - Techniczne aspekty SEO - Strategie link buildingu w pozycjonowaniu Narzędzia i analiza wyników - Narzędzia do Monitorowania Wyników - Analiza Wyników i Działania Korygujące Często popełniane błędy i jak ich unikać - Błędy Techniczne - Błędy Związane z Treścią - Błędy Związane z Linkami Pozycjonowanie a lokalna
Kampanie Reklam Hoteli w Google Ads: Skuteczna Promocja Twojego Obiektu Kampanie reklam hoteli to doskonały sposób na określenie stawek za reklamy hoteli, które pojawiają się w wynikach wyszukiwania w Google oraz w Mapach Google. Te reklamy są niezwykle widoczne i przyciągają uwagę podróżnych, gdy szukają noclegu. Po kliknięciu w reklamę, podróżny może zobaczyć zdjęcia hotelu, listę udogodnień, ceny pokoi i link do zamówienia pokoju. To idealne narzędzie, które pomaga zwiększyć liczbę rezerwowanych pokoi w Twoim hotelu. Spis treści Kampanie Reklam Hoteli w Google Ads: Skuteczna Promocja Twojego Obiektu Zalety Kampanii Reklamowej Hotelu w Google Ads Miejsca Wyświetlania Reklam – Dostępność w Poszczególnych Krajach – Kierowanie Reklam na Lokalizacje Geograficzne Ustalanie Stawek Tworzenie
Stworzenie strony internetowej przyciągającej wzrok to w obecnych czasach nie lada wyzwanie. Każdy kto prowadzi biznes online, stara się wdrażać najnowsze działania marketingowe, aby zdobyć jak największą ilość zainteresowanych odbiorców. Tworząc stronę internetową, należy zawsze kontrolować poczynania rywali, aby jak najlepiej wyróżnić się spośród nich. W dzisiejszym wpisie omówimy z pozoru drobną rzecz, która potrafi skutecznie wpłynąć na lepszą sprzedaż. Mowa tutaj o przycisku call to action! Czytaj dalej i dowiedz się więcej! Spis treści CTA – co to jest i jaką pełni funkcję? Sprawdź jak działa na Twoją sprzedaż Stwórz zachęcające call to action w kilku prostych krokach Krok pierwszy – zadbaj o widoczność
Tego, jak dynamicznie będzie rozwijał się sektor e-commerce, nie przewidywał nikt. Wartość handlu w sieci stale rosła od lat, jednak rok 2020 wszystko jeszcze bardziej przyspieszył. Według danych IGE, 2 lata temu zakupy przez internet robiło 64% polskich internautów. W wyniku kolejnych lockdownów w związku z pandemią COVID-19 ten współczynnik urósł do 73%. Uruchomienie sprzedaży internetowej było jedynym ratunkiem dla wielu biznesów. Cały krajowy sektor e-commerce urósł o bagatela 35%. Wnioski nasuwają się same: sklepy internetowe jak nigdy wcześniej potrzebują skutecznej reklamy, która przyniesie wymierne wyniki sprzedażowe. W agencji IN przygotowaliśmy kilka rad i propozycji dla firm, które funkcjonują w nowej rzeczywistości e-commerce. Spis
Nie ma wątpliwości co do tego, że dobra lokata w Google jest dziś jednym z najcenniejszych marketingowych atutów. Miejsce w ścisłej czołówce na odpowiednio dobrane frazy może być istną żyłą złota. Oczywistym jest jednak także to, że to nie ono jest naszym ostatecznym celem. Odwiedziny tysięcy użytkowników przełożą się na najwyższy możliwy zysk wówczas, gdy zadbamy jeszcze nie tylko o atrakcyjność oferty, ale i właściwą postać strony, na której jest ona przedstawiona. Spójrz na swoją witrynę oczami odbiorcy i uczyń ją USER FRIENDLY Wiele decyzji zakupowych zapada bardzo szybko, a te, które są efektem dłuższych rozważań i analiz także nierzadko mają u swej genezy impulsywną
Przygotowanie kompletnego dokumentu, który zaprezentuje stan witryny www pod kątem kryteriów kluczowych dla pozycjonowania, wymaga wielu godzin pracy specjalistów. Czy analiza SEO przeprowadzona za pomocą ogólnodostępnych, bezpłatnych programów, może być wiarygodna? Jak najbardziej – pod warunkiem, że audyt strony internetowej przeprowadzi się za pomocą usług dostarczanych przez Google. Darmowe narzędzia SEO od twórców wyszukiwarki pozwalają sprawdzić, które aspekty serwisu wymagają najpilniejszej poprawy. Rzetelny raport SEO musi pokaże, w jakim stopniu strona www wypełnia wytyczne jakościowe Google Czynniki rankingowe są na bieżąco aktualizowane, dlatego w agencji IN zawsze trzymamy rękę na pulsie. Dzięki udostępnianiu kolejnych usług jesteśmy w stanie sprawdzić, jak daną witrynę „widzą” roboty wyszukiwarki.
Witryny z TOP 10 wyszukiwarki przejmują nawet 97,5% całego ruchu. Ta statystyka w zupełności wystarczy, aby w pełni oddać kluczową rolę, jaką ma dziś pozycja strony w Google. Problem w tym, że wśród wielu usług brakuje dokładnego wskaźnika, który pokazywałby jakie konkretnie miejsca zajmuje strona na co ważniejsze frazy. A przecież tylko regularne sprawdzanie pozycji w Google pozwala rzetelnie ocenić efekty pozycjonowania. Jak należy to robić, aby uniknąć pomyłek? W agencji IN stosujemy następujące sposoby. Ręczne sprawdzanie pozycji w Google obarczone jest dużym ryzykiem błędu Metoda dobra wyłącznie w przypadku małych witryn albo blogów, prowadzonych bardziej w celach hobbystycznych niż komercyjnych. W pierwszej kolejności należy
Handel w sieci z roku na rok nabiera rozpędu. Szacuje się, że zakupy dokonane w sklepach internetowych stanowią już 70% wszystkich transakcji pomiędzy konsumentami a sprzedawcami najróżniejszych towarów. Skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego może przynieść zatem ogromne korzyści – tym bardziej, że pozycja e-shopu w Google wydatnie wpływa na to, u kogo klient finalnie złoży zamówienie. Na jakie wydatki trzeba się przygotować, decydując się na profesjonalne usługi SEO? To od zakresu niezbędnej pracy zespołu profesjonalistów zależy, ile przyjdzie zapłacić za wywindowanie adresu e-commerce na szczyty wyszukiwarki. Podobnie jak w przypadku klasycznych stron www, które pełnią funkcję firmowej wizytówki i narzędzia ułatwiającego nawiązanie pierwszego kontaktu z
Treść strony internetowej jest tym, co ma dla użytkowników największe znaczenie. Wartościowy content pozwala zająć wysokie miejsce w wyszukiwarce, pod warunkiem że jest odpowiednio nasycony słowami kluczowymi. Przygotowanie zawartości merytorycznej i atrakcyjnej, a zarazem wysoko ocenianej przez algorytmy Google, to niemałe wyzwanie. W agencji IN dokładnie wiemy, jak trafiać i do internautów, i do TOP 10 SERP. Przeczytaj i dowiedz się, jak pisać teksty pod SEO, które jednocześnie przypadną do gustu wymagającym odbiorcom. Skuteczny content marketing to nie tylko pozyskiwanie ruchu z wyszukiwarki Cel przyświecający stronie internetowej prawie zawsze jest taki sam: odpowiedzieć na określone potrzeby i zachęcić odwiedzających do wykonania określonej akcji. Złożenia zamówienia,
Korzyści, jakie wiążą się z posiadaniem wysokich lokat w wynikach organicznych Google sprawiają, że wielu właścicieli stron nie przebiera w środkach, by je zdobyć. Póki wszystkie one stanowią działania mieszczące się w ramach prawidłowego pozycjonowania własnej witryny, możemy mówić o uczciwej rywalizacji. Niektórzy jednak wolą szkodzić konkurentom, starając się obniżać ich lokaty, by łatwiej było zająć ich miejsce. To kolejny powód, dla którego warto sięgać po fachowe wsparcie specjalistów SEM. Rywale mogą utrudniać pozycjonowanie strony Twojej firmy. Dowiedz się jak Depozycjonowanie można wykorzystać w celu obrony przed negatywnymi informacjami na nasz temat publikowanymi w sieci – wykonując pozycjonowanie stron www kontrolowanych przez nas na frazy,