CLOSE
clickclickKliknij i Zamów Bezpłatną Wycenę

Ile kosztuje pozycjonowanie strony? Poznaj odpowiedź!

Google Partner

Pozycjonowanie stron internetowych to najskuteczniejsza forma promocji firmy w sieci. Osiągając wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania przedsiębiorcy mogą odnieść spektakularny sukces i dotrzeć do klientów z całej Polski. Niestety problem pojawia się na etapie poszukiwania najlepszej oferty na usługę pozycjonowania stron. Rozbieżność w cenach jest zazwyczaj bardzo znaczna, dlatego warto wiedzieć co wpływa na wycenę pozycjonowania witryny firmowej.

Koszty pozycjonowania w Google – czynniki warunkujące wycenę

Skuteczne pozycjonowanie stron to szeroki wachlarz działań mających na celu wypromowanie witryny w wynikach organicznych Google. Wycena pozycjonowania stron uzależniona jest od wielu czynników, dlatego potrzebna jest skrupulatna analiza serwisu, która pozwoli na dopasowanie odpowiedniego zakresu działań, a to finalnie umożliwi wycenić koszt działań. Dla przybliżenia kwestii wyceny pozycjonowania poniżej prezentujemy czynniki wpływające na koszt optymalizacji strony:

  • konkurencyjność fraz kluczowych i branży – znaczący wpływ na cenę pozycjonowania strony ma wybór fraz kluczowych oraz konkurencyjność branży w jakiej działa firma. Należy zaznaczyć, że pierwsza strona wyników wyszukiwania zawiera jedynie 10 miejsc, jeśli branża w której działa przedsiębiorca jest bardzo konkurencyjna o obecność na tych pozycjach walczy wiele firm. Pozycjonowanie obleganych fraz wiąże się nie tylko z odpowiednim nakładem środków potrzebnych do wypromowania witryny, ale też z dłuższym czasem realizacji usługi.
  • ilość fraz kluczowych – niezwykle istotną kwestią przy wycenie usługi pozycjonowania jest przeprowadzenie rzetelnej analizy słów kluczowych. Nowoczesne i skuteczne pozycjonowanie powinno obejmować minimum kilkanaście słów kluczowych z odpowiednią ilością wyszukań w skali miesiąca. Duża ilość fraz kluczowych daje zdecydowanie lepsze efekty w postaci dużego, wartościowego ruchu na stronie. Ponadto rozłożenie linkowania na wiele fraz jest lepiej postrzegane przez algorytmy Google. Im więcej słów kluczowych chcemy promować, tym oferta otrzymana od agencji będzie wyższa.
  • jakość strony internetowej – innym czynnikiem warunkującym wycenę usługi pozycjonowania jest kondycja witryny internetowej. Specjalista przed określeniem ceny pozycjonowania sprawdza historię strony. Jeśli na witrynie firmowej widnieją kary lub wcześniej była pozycjonowania z użyciem fatalnej jakości odnośników do strony to wycena będzie zdecydowanie wyższa. Dodatkowo brana jest pod uwagą bieżąca dbałość o stronę czyli systematycznie aktualizowanie zawartości witryny.
  • metoda pozycjonowania – promowanie witryny w organicznych wynikach wyszukiwania możliwe jest różnymi metodami. Nie należy, jednak wybierać najtańszych rozwiązań, gdyż niosą one za sobą ryzyko nałożenia kary przez Google. Niestety skutkuje to utratą pozycji na długi czas. Działania oparte o niskiej jakości ale tanie linki dają tylko krótkotrwałe efekty. Obecnie algorytm Google sjest bardzo czuły na generowane automatycznie linki niskiej jakości. Jeśli zależy nam na stabilnych, wysokich pozycjach w wynikach organicznych warto wybierać usługę pozycjonowania polegającą na pozyskiwaniu wysokiej jakości odnośników do strony. To najbezpieczniejszy sposób na promowanie strony wiąże się jednak z odpowiednim nakładem środków pieniężnych. Warto jednak stawiać na jakość, gdyż przyniesie nam to długofalowe efekty.
Brak komentarzy
Zostaw komentarz