CLOSE
clickclickKliknij i Zamów Bezpłatną Wycenę

Content marketing – skuteczny sposób na zwiększenie zysków firmy

Content marketing

Marketing treści to bardzo nowoczesny i skuteczny sposób na pozyskanie nowych klientów przez publikowanie ciekawych, wartościowych artykułów na tematy związane z profilem prowadzonej działalności, posiadanym asortymentem. Publikowanie atrakcyjnych treści wpływa korzystnie na postrzeganie witryny przez roboty sieciowe i potencjalnych klientów.

Skuteczny marketing? Postaw na marketing treści!

Rozważania o content markeringu warto rozpocząć od dokładnego wyjaśnienia pojęcia. Marketing treści to działania zmierzające do dotarcia do szerokiego grona klientów z użyciem publikowanych w sieci artykułów. Należy podkreślić, że mowa tutaj o profesjonalnych treściach, które pisane są przez doświadczonych copywriterów i wpisują się w wymagania stawiane przez roboty sieciowe oraz trendy. Poniżej prezentujemy złote zasady skutecznego content marketingu:

    • wartościowe treści – marketing treści nie powinien służyć do nachalnego promowania danej usługi, czy produktu. Treść na stronie firmowej musi być ciekawa, użyteczna, by przyciągnąć internautów. Oczywiście dopuszczalne jest polecenie naszej firmy, jednak powinno być to zrobione w wyważony, umiejętny sposób. Publikowane treści na stronie powinny być naszym oczkiem w głowie. Jeśli sprawimy, że będziemy wyróżniać się na tle innych firm z branży mamy pewność przyciągnięcia nowych klientów.
    • unikalne artykuły – pamiętajmy, że publikowane w witrynie treści muszą być unikalne. Niedozwolone jest kopiowanie artykułów z innych stron. Duplikowanie treści jest negatywnie postrzegane przez roboty Google.
    • systematyczne aktualizowanie treści – bardzo istotną zasadą skutecznego content marketingu jest systematyczne aktualizowanie treści. W witrynie powinny regularnie pojawiać się nowe treści, artykuły, poradniki, informacje i nowości związane z daną branżą, działalnością firmy. Oczywiście nie mamy konieczności publikowania codziennie nowych wpisów na firmowym blogu. Jednak pamiętajmy, by nie robić zbyt znacznych przerw czasowych pomiędzy publikacjami artykułów. Warto zaplanować sobie kilka tematów do przodu, by mieć pewność, że nasza witryna będzie otrzymywać nowe artykuły.
    • zoptymalizowane treści – warto zadbać o właściwą optymalizację treści na stronie. Odpowiednie nasycenie słowami kluczowymi pozytywnie wpłynie na odbiór witryny przez algorytm Google. Należy jednak nie przesadzać z ilością fraz w tekście, pamiętajmy, że artykuły powinny być pisane z myślą o internaucie, a nie robotach sieciowych.

Dlaczego warto zainwestować w content marketing?

Inwestowanie w contnet marketing jest bardzo opłacalne, publikując wartościowe treści możemy liczyć na wzrost ruchu na stronie internetowej i wyższe pozycje w wyszukiwarce Google. Dodatkowo ciekawe treści pozwolą nam na tworzenie relacji z Klientami. Pamiętajmy, że ciekawe artykuły to sposób na budowanie rozpoznawalności naszej firmy! Warto zadbać o treści na firmowej stronie internetowej, gdyż właściwie realizowany content marketing przyniesie wymierne efekty.

Brak komentarzy
Zostaw komentarz