CLOSE
clickclickKliknij i Zamów Bezpłatną Wycenę

SEO

Jeśli jesteś właścicielem sklepu internetowego, to pewnie wiesz, że optymalizacja strony tego typu jest trudna i czasochłonna. Liczy się każdy szczegół: tytuły, opisy produktów, podkategorie oraz zdjęcia, mające wpływ na widoczność w wyszukiwarce. Jak wykorzystać pozycjonowanie SEO, by odnieść sukces? W jaki sposób powinna przebiegać optymalizacja SEO? Aby dobrze zoptymalizować stronę w sklepie internetowym, trzeba kierować się kilkoma zasadami. Pierwsza to unikalność opisów. Jeżeli audyt SEO zlecony przez naszą agencję IN wykazał, że treść znajdująca się w witrynie jest skopiowana z innej, zawsze doradzamy jej zmianę. A dlaczego? Nawet, jeśli autor tekstu tego nie zauważy, to wyszukiwarka Google zaindeksuje stronę jako duplicate content, w wyniku czego

Nazwy domen i ich wpływ na SEO. Dowiedz się, jak wybrać najlepszą Walka o dobre pozycje na liście wyników Google już wiele lat temu była znacznie łatwiejszą, jeśli dysponowaliśmy właściwą domeną. Choć wiele się zmieniło i liczba istotnych czynników znacznie wzrosła, nadal jest to kwestia, której warto poświęcić odpowiednio dużo uwagi, jeśli pozycjonowanie stron internetowych ma przynieść pożądany rezultat. Przyjrzyjmy się więc temu zagadnieniu bliżej i dowiedzmy się, jak wybrać taką domenę, aby stanowiła ona nasz istotny atut w wyścigu do czołowych miejsc. Czym jest domena? Może warto zadbać o SEO i zawrzeć w niej słowa kluczowe? Domena to jak wiemy adres naszej strony, który

Obecnie każda istniejąca w sieci witryna jest analizowana przez roboty Google pod bardzo wieloma względami, toteż i zagadnień, którym należy poświęcić odpowiednio dużo uwagi nie jest mało. Zwłaszcza, ci, którzy usiłują samodzielnie wykonywać pozycjonowanie stron, niejedno z nich lekceważą, albo po prostu nie są świadomi ich znaczenia. Komplet informacji o wynikających z tego problemach dostarczy oczywiście tylko profesjonalny audyt SEO. Warto jednak dowiedzieć się, jakie błędy popełniane są najczęściej. Optymalizacja strony SEO będzie łatwiejsza, gdy ustalisz do czego ma ona służyć Przygotowując firmową witrynę zwykle dobrze wiemy do kogo jest ona skierowana i jakich usług czy wyrobów poszukują użytkownicy sieci, do których chcemy z nią

W ostatnich latach możemy zaobserwować wzrost zainteresowania internetowym marketingiem wśród polskich firm. Podstawą do poprawienia widoczności w sieci jest optymalizacja SEO witryny oraz zadbanie o wysokiej jakości content marketing. W tym artykule pokazujemy „od kuchni” działanie SEO copywritingu, zapraszamy do lektury. Czym tak właściwie jest copywriting? To warto wiedzieć! Głównym założeniem copywritingu jest wpłynięcie na decyzje zakupowe klientów i finalna sprzedaż produktu. Copywriting można porównać do sklepu, w którym pracuje bardzo skuteczny sprzedawca. Wystarczy zaledwie kilka minut rozmowy i wracamy do domu z przedmiotem, którego początkowo nie chcieliśmy kupować. Tak samo działa copywriting. Już jeden dobry tekst sprzedażowy potrafi wzbudzić u klienta zaufanie i przekonać

White hat oraz black hat to dwa rodzaje, jakie może przybrać search engine optimization, a więc optymalizacja SEO. Te obliczone na działanie w Google techniki pozostają w swej istocie działaniami przybliżającymi klientowi ostateczne zwycięstwo nad konkurencją pozycjonującą się w tej samej branży. Oba sposoby na SEO mogą zatem pomóc nam w jeszcze szybszym pięciu się w górę rankingów korporacji z Moutain View przy określonych frazach. Tak, aby po dotarciu na czoło stron wyników (SERP) biznes zaczął przynosić zwrot z inwestycji i duże zyski. A jednak mimo podobieństwa obie strategie bardzo się od siebie różnią, bowiem SEO w czarnym kapeluszu skupia się na oszukiwaniu systemu,

Przedsiębiorcy bardzo często oczekują gwarancji, że ich strona powędruje w określonym czasie na szczyt wyników wyszukiwania. Niestety wiele nieuczciwych agencji łudzi ich pewnością osiągnięcia kluczowych pozycji na frazy związane z daną branżą. Chwytliwe slogany z Top10 sprawiają, że właściciele firm dają się nabrać i tracą czujność podpisując umowę.

Pozycjonowanie stron internetowych to najskuteczniejsza forma promocji firmy w sieci. Osiągając wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania przedsiębiorcy mogą odnieść spektakularny sukces i dotrzeć do klientów z całej Polski. Niestety problem pojawia się na etapie poszukiwania najlepszej oferty na usługę pozycjonowania stron. Rozbieżność w cenach jest zazwyczaj bardzo znaczna, dlatego warto wiedzieć co wpływa na wycenę pozycjonowania witryny firmowej.